piatok 7. mája 2010

Slobodná kuchárka

Keďže už mám zo svojej slobody len deň, priam by bol hriech nenapísať posledných niekoľko slov ako slobodná slečna. Ja viem, neprichádzam o slobodu, ale postačí, že sa mi oslovenie zmení zo slečna na pani. Ak chce byť niekto so mnou za dobre, tak ma bude aj naďalej oslovovať slečna a ja budem žiariť ako slniečko. :o))
Už som tento blog hodnú chvíľu zanedbávala, ale to len z dôvodu, že zanedbávam aj svoju kuchyňu a vyžívam sa v all inclusive mamička hotel. Aj keď predsvadbovo už druhý deň len klobásky a hurky vyvoniavajú a asi sa mi od iného ani negrgá, len od klobásky, ale je chutná a pikantná. :o)) Už som si odvykla od toho druhu jedál, takže sa až čudujem, že mi nie je zle. Možno je to tým, že dezinfikujem žalúdočnú flóru dobrou kvalitnou domácou a ako zaručený spôsob dobrého trávenia je chutné vínko. :D
Bohužiaľ tieto ťažké a sýte jedlá treba aj kompenzovať, takže dnes som už všetko neutralizovala zákuskami. Zaujímalo by ma, dokedy tento kolotoč budem zvládať...dúfam, že šaty do šírky nevyrastiem. A ak áno, tak bude orginálna nevesta v spodnej bielizni. :o)) Zaujímalo by ma ešte, či chytím nejaký predsvadobný stres, lebo okrem zhonu doma ani nevnímam, že by som sa mala zajtra vydávať a som úplne v pohode a pokojná. Nejaký odborník, čo by mi potvrdil, či je to normálne? :D 

Aj keď všetci asi vedia, že čo sa týka mňa, všetko je až nadpriemerne orginálne. :)
Teraz by som sa už mohla trochu prejsť po dvore a skontrolovať, ako pokračuje varenie gulášu v kotlíku... to bude pochúťka... už sa mi až sliny zbiehajú v ústach. Zas nemôžem si pokaziť žalúdok na zajtra, takže budem musieť poriadne vyplachovať vínom a dať si maximálne za dva taniere... veď zajtra si to už aj tak nemôžem dovoliť, tak aspoň teraz si treba užiť poslednú večeru...
Aktualizovať recepty budem už len ako vydatá pani... nechcem byť žienka domáca a už vôbec nechcem... :o) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára