nedeľa 12. septembra 2010

Limetkový pangacius

Keďže nám ešte dnešný deň doprial viac menej slnečné počasie, prečo si nedať niečo ľahučké aj na obed.
Rozhodla som sa pre vynikajúcu morskú potvoru - rybku zvanú pangacius. V podstate, keďže som nechcela strácať veľa času v kuchyni pri šporáku a radšej ho strávim vonku na bicykli, rozhodla som sa pre veľmi jednoduchú, chutnú a hlavne rýchlu variantu.
Rybku som hodila na rozpálený olivový olej (podotkýnam nie extra panenský olivový - toho by bola škoda), osolila, pokvapkala so šťavou z 1,5 limetky a pridala som trochu korenia - zmes čierneho, bieleho a zeleného, rozmarín, trochu bazalky, tymiánu, cesnak a pekne som upiekla z oboch strán do chrumkava... rýchle, jednoduché a hlavne chutné!!!
Dobrú chuť!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára