nedeľa 12. septembra 2010

Morčacie čudo s bambusovými klíčkami a gorgonzolou

Nie je prekvapujúce, že občas mávam skutočne praštené nápady a skombinujem na zdanie aj nemožné veci. Ani dnes to nebola žiadna výnimka a varilo sa v duchu, čo chladnička dala.
Najprv som si rozpálila trochu oleja na panvici a poriadne som z oboch strán opražila morčacie prsia pokrájané na kocky. Pridala som trochu cibule, cesnak a jednu veľkú paradajku. Keď sa to všetko spieklo a mäsko a paradajka pustili šťavu, posolila som to, pridala čierne korenie, biele kolenie a trochu horčicoých semiačok. Nádledne som pridala bambusové klíčky a zelené olivy. Všetko to spolu úžasne rozvoniavalo, už to trebalo len zavŕšiť fantastickou gorgonzolou. Použila som nepikantnú verziu. Všetko sa mi na mäsku úžasne rozpustilo a moje čudo bolo na svete.
Možno to práve nevyzerá najlákavejšie, ale chuť to malo naozaj úžasnú!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára