nedeľa 13. júna 2010

Kuracie prsia s mexickým klobúkom

Ráno, ešte taká rozospatá som sa spamätala, že som v noci zabudla vybrať mäsko, aby sa mi do rána rozmrazilo.
Po krátkej úvahe som sa rozhodla pre kuracie prsia, keďže tie sa rýchlo roztopia. Kým sa kuracie prsíčka roztápali, ja som sa vrátila do postele, pozrieť si film. Potrebovala som ešte načerpať energiu pred nedeľňajším obedom. :))
Keď som konečne vyliezla z postele, bolo už dosť neskoro, tak som sa rozhodla, že dnes to nemôže byť znova veľmi komplikovaný obed. Napadlo ma, že mám ešte v komore konzervu ananásu, včera som si kúpila banán, takže ideálna kombinácia, spraviť si kuracie prsia s mexickým klobúkom. :))
Kuracie prsia som si narezala na tenké plátky, trochu vyklepala, osolila a okorenila s farebným mletým korením - čerstvo namleté mu dodáva silnejšiu chuť, takže netreba toho príliš veľa. Medzičasom som si rozpálila na panvici olej a poukladala som naň kuracie plátky. Keď sa z oboch strán plátky prepiekli do zlatista, podliala som to približne 1 dcl vína. Kým sa mäso dusilo, otvorila som si konzervu ananásu - plátky a na každý plátok som poukladala krúžok ananásu a podliala mäso so šťavou, ktorá jemne skaramelizovala. Zostala mi tam už len hustý výpek. Keď mäso zmeklo, do každého plátku ananásu som napchala polku banánu a všetko postrúhala syrom - tento krát mozzarelou, aby neprerazila sladkastú chuť ananásu.
Podávala som z celozrnnými cestovinami.
Želám dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára