nedeľa 13. júna 2010

Morčacie prsia na kukurici a slnečnicových semiačkách

Samozrejme minulý víkend sme nežili len na kukuricovej polievke, ale keď som sa už pustila do kukuricových jedál, tak som si povedala, prečo nemať kukuricové menu. Trošku to však potrebovalo vytunigovať, tak som sa rozhodla pre slnečnicové semiačka. :)
Pokrájala som si morčacie prsia na kocky, osolila som ich, pridala som si trochu korenia - mleté farebné korenie, mleté horčicové semiačka a slnečnicové semiačka. Keď sa mäsko a semiačka opiekli do zlatista, podliala som to poriadne bielym vínkom, aby sa mäsko dobre prevarilo a nasiaklo trochu kyslastejšou chuťou, ktorú nám vykompenzuje sladká kukurica. Keď sa víno odparilo a zostal nám pod morčacími prsiami len hustý výpek, pridala som konzervu sladkej kukurice a ešte spolu popiekla. Keď sa to všetko spolu zmiešalo, odstavila som to z ohňa. Nakoniec som to všetko zahustila smotanou (pre diétnejšiu verziu môže byť aj jogurt). Podávala som to s celozrnnými cestovinami a ozdobila paradajkou a čerstvými bazalkovými lístami.
Rýchly a nenáročný recept aj pre začiatočníkov a menej zdatných v kuchyni. :)
Dobrá chuť sa želá!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára