štvrtok 6. júna 2013

Orechový feta šalát

POTREBNÉ PRÍSADY

200 g šalátovej zmes (napr. Eisberg Family) 10 dkg orechov 20 dkg Feta syru Dressing: 2 PL majonézy 2 PL citrinovej šťavy 2 PL orechového oleja (ja som použila mandľový pražený olej) 2 PL kremskej horčice

POSTUP PRÍPRAVY

Vynikajúci šalát ako letná večera, alebo ako príloha k ťažším mäsitým jedlám, resp. ku grilovanému, pečenému mäsu. Recept som našla na www.stahl.hu a je naozaj veľmi chutný.

1. Orechy posekáme a opečieme ich na teflonovej panvici.
2. Feta syr si nakrájame na kocky.
3. Pripravíme si dressing: zoberieme si misku na miešanie do ktorej pridáme majonézu, citronovú šťavu,, orechový olej, horčicu a mixérom pekne do penista vyšľaháme. Dressing môžeme hneď zamiešať do šalátu, alebo si ho necháme na neskôr a zalejeme ním šalát tesne pred podávaním.
4. Šalát naukladáme na taniere, posypeme orechami, feta syrom a zalejeme dressingom.

Ja som ho podávala s indickými kuracími stehnami. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára