streda 7. apríla 2010

"Miš-maš"

Niežeby bol dnešný deň výnimočný...alebo žeby predsa?! Jednoducho by som ho nazvala miš - maš, striedali sa krásne chvíle s menej peknými, veľa roboty s voľnejšími chvíľami a ešte aj slniečko raz svietilo a raz sa za mraky skrývalo.
V prvom momente, ako som sa oslobodila z kancelárie ma buchol do tváre príjemný teplý vzduch. S kolegyňami som si vykračovala domov a rozmýšľala, čo by bolo dobré nakúpiť, keďže už aj dnes ráno bolo ťažké vykúzliť niečo poriadne na raňajky.
Drahému sa však dnes nakupovať nechcelo, tak to snáď siliť nebudem...
Prišla som nato, že peniaze sa dajú rýchlo utratiť aj doma za počítačom, len dúfam, že to bola dobrá investícia.
Nakoniec som sa s mojim osobným poradcom radila, čo chutného navariť. Keďže ako správna žena, vždy robím ináč, ako mi kážu, tak som sa rozhodla, že ho neposlúchnem. V priebehu varenia som spontánne zmenila aj svoj pôvodný plán a vyšlo z toho niečo úplne iné, ako som mienila, proste „miš-maš“.

A čo na také čudo potrebujeme? No všetky pozostatky, čo nájdeme doma. V mrazničke sa našlo asi tak 150 gramov kuracích pŕs, čo ledva stačí pre dve osoby, preto to bolo treba niečím vytuningovať.  Na teflonovej panvici som si rozpálila trocha olivového oleja a pridala na kocky pokrájané kuracie prsia, zhurta opiekla, potom osolila, pridala som si za konzervu sterilizovaných zelených fazuliek, plechovku kukurice. Celú zmes som dobre premiešala, okorenila zmesou farebného korenia a pridala trochu pasty z pálivej papriky. Celá zmes sa spolu popiekla a zvarila, nakoniec som pridala za 3 naberačky uvarenej ryže, ktorá mi zostala ešte v chladničke. Všetko spolu zmiešala a nakoniec ešte ochutila čerstvými paradajkami.
Musím povedať, že rýchle, šťavnaté a chutné...


A na dnes najvyšší čas pozrieť večerníček a poriadne sa vyspať... zajtra ma čaká náročný deň! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára