štvrtok 15. apríla 2010

Saunovanie v kuchyni

Takže neposlušné dievča sa aspoň trochu polepšilo a vracia sa k svojmu vernému blogu. Ja viem, viem, zanedbávala som to tu poriadne, ale po pravde, skôr chýbalo len odhodlanie niečo sem napísať ako čas. Aj keď som naozaj poctivo vyvárala, či už cez minulý víkend, keď som sa snažila o parené buchty Mariša, alebo v nedeľu, keď som robila kuracie stehienka zapekané so smotanou a syrom. Naozaj sme žalúdky hladné nemali.
Samozrejme, aby som aspoň nejaké to kalórie spálila, poctivo som sa venovala kickboxu, po ktorom ma bolel každý sval ako po prvej hodine. Asi dva týždne sú nadlho vynechať... budem sa musieť polepšiť a už si tak dlhú pauzu nedopriať, takže zajtra ma tam čakajte tiež pán učiteľ. :)
Napriek tomu, že ako som sa priznala na začiatku, varenie mi podľa receptov veľmi nejde, s pečením sa bez receptu nepohnem. Takže som celý víkend surfovala po internete a hľadala niečo fajnové, čo by som na stredu mohla upiecť mojim drahým kolegom do práce.

No a ako dopadlo moje utorňajšie saunovanie?! :o) Po troch a pol hodinách sauny v mojej malej kuchyni to naozaj chcelo schladiť pod studenou sprchou. Ale nebojte sa, kalórie, čo saunovaním zišli sa rýchlo dostali späť. Že ako? No myslím, že obrázky hovoria za seba. :o)
Tieto 4 špecialitky sa napiekli

Tvaroháčik


Orechový zákusok na oblátke


Muffiny:
Parížske čokoládové muffiny
Vynikajúce jogurtové muffiny




Poďakovanie patrí autorkám nasledovných receptov.:o))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára